Wyprzedaż w firmie

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i w branżach usługowych. W końcu zalegające na magazynach przedmioty generują problemy. Wykorzystując specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych, można temu zaradzić.

  • Jak KupTam minimalizuje koszty magazynowania?
  • W jaki sposób KupTam pomaga uwolnić przestrzeń magazynową?

Dowiedz się, jak wyprzedaż wewnętrzna z pomocą odpowiedniego narzędzia rozwiązuje problemy magazynowania przedmiotów.

Koszty magazynowania – co to jest?

Koszt magazynowania to kwota, jaką należy przeznaczyć na przechowanie zapasów dostępnych. Wbrew pozorom, nie chodzi jedynie o powierzchnię, jaką zajmują regały. 

Na koszty magazynowania wpływa wiele czynników, w tym:

  • Najem przestrzeni
  • Media
  • Personel
  • Konserwacja sprzętu
  • Ochrona budynku

Oczywiście całość należy zawsze pomnożyć przez liczbę miesięcy magazynowania danych przedmiotów. 

Obliczając koszty magazynowania, warto brać pod uwagę także ryzyko zniszczenia towaru oraz możliwość jego utraty – te czynniki z reguły obejmuje koszt ubezpieczenia.

A co z utratą wartości przedmiotów w czasie? Ten czynnik spędza sen z powiek sprzedawcom. 

Aby uniknąć strat, trzeba reagować szybko i skutecznie. Najlepszą metodą na zwolnienie przestrzeni magazynowej jest organizacja wyprzedaży. Warunkiem powodzenia jest skuteczność działań, które może zapewnić specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam.

Wyprzedaże na KupTam a minimalizacja kosztów magazynowania

KupTam jest narzędziem skrojonym na potrzeby przedsiębiorców. Wyprzedaże sprawdzają się nie tylko w relacji firma-klient, ale także na poziomie firma-pracownik. 

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych to rozwiązanie, które gwarantuje nie tylko minimalizację kosztów magazynowania, ale i pomoc w maksymalizacji zysków. 

Wyprzedaż online za pośrednictwem KupTam poprawia skuteczność wyprzedaży i wpływa na zmniejszenie strat przez:

#1 Usprawnienie procesu

Organizacja wyprzedaży na KupTam ogranicza się do kilku kroków:

  • Tworzenie listy ofert: Przez intuicyjny formularz, w którym należy umieścić podstawowe informacje na temat produktu wraz ze zdjęciami oraz cenę.
  • Wybór typu aukcji: Pomiędzy licytacją a „Kup Teraz”.
  • Ustalenie terminów rozpoczęcia i zakończenia aukcji: Aukcje trwają dokładnie tyle, ile jest przewidziane na wyprzedaż.
  • Zaproszenie użytkowników do udziału w aukcjach: Strefy sprzedaży są zamknięte, co znaczy, że aby brać udział w aukcjach, trzeba uzyskać zaproszenie e-mail od organizatora.

#2 Angażowanie uczestników

Zaangażowanie klientów lub pracowników w wyprzedaż podnosi jej skuteczność. KupTam angażuje na trzech poziomach:

  • Dostępność z każdego miejsca: Dzięki wyprzedaży online, która jest dostępna dla klientów i pracowników w dowolnym, dogodnym dla nich momencie, zaangażowanie wzrasta.
  • Aukcje dla VIP-ów: Zamknięte wyprzedaże na KupTam sprawdzają się jako forma wyprzedaży dla grupy pracowników lub gratyfikacja klientów programem lojalnościowym z dostępem do wyjątkowych wyprzedaży. Poczucie wyjątkowości sprzyja zaangażowaniu.
  • Licytacje: Możliwość licytowania produktów sprawia, że zainteresowani uczestnicy biorą czynny udział w zakupach i spędzają więcej czasu na wyprzedaży.

#3 Maksymalizację zysków

Aukcja typu licytacja to okazja do maksymalizacji potencjalnych zysków ze sprzedaży towaru – początkowa cena minimalna pozwala przedsiębiorcy na pokrycie kosztów i minimalizację strat, ale jednocześnie zachęca użytkowników do podbijania ceny za przedmiot, który jest atrakcyjny. Dzięki temu można liczyć na maksymalizację zysku ze sprzedaży.

Dodatkowym atutem jest fakt, że KupTam nie pobiera prowizji, więc cały zysk trafia w ręce sprzedawcy.

KupTam – sposób na wyprzedaż magazynu

Wyprzedaże to częsta praktyka, ale nie zawsze skuteczna. Na powodzenie eventu wpływa wiele czynników, a problemy organizacyjne mogą przysłonić cały potencjał specjalnych okazji. 

Wyprzedaż dla Klientów na KupTam

Wśród hurtowników lub podmiotów prowadzących sprzedaż detaliczną, chcących zwolnić przestrzeń magazynową, lub zadbać o prawidłowy przepływ towaru, narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych KupTam może okazać się przydatne na wielu płaszczyznach. 

Do głównych profitów wykorzystania KupTam należą:

  • Tworzenie nowego kanału sprzedaży

Nabywcy są już przyzwyczajeni do zakupów internetowych, ale nie każdy e-sklep w pełni wykorzystuje potencjał działań on-line. Nowy kanał sprzedaży zwiększa szansę przedsiębiorców na powodzenie. 

KupTam to narzędzie, w którym można postawić zamkniętą część sklepu, dostępną dla wybranych, tzw. złotych klientów. Regularne udostępnianie okazji zakupowych pozwala zmienić wyprzedaż z eventu na stale dostępną ofertę.

  • Zwiększanie zainteresowania marką

Specjalne oferty sklepu, dostępne dla wybranych klientów, mogą okazać się doskonałym sposobem na zwiększenie zainteresowania marką. 

Nie każdy e-sklep udostępnia nabywcom wyjątkowe okazje jako regularny kanał sprzedaży, a rzadko który umożliwia licytowanie swoich produktów – tu właśnie pojawia się miejsce dla aktywnych sprzedawców, szukających nowych sposobów na zwiększenie zainteresowania swoją marką.

  • Budowanie lojalności klientów

Dostęp do atrakcyjnych okazji zakupowych i możliwość licytowania wyjątkowych towarów to świetny pomysł na element programu lojalnościowego. 

Złoci Klienci mogą uzyskać, jako benefit, dostęp do ekskluzywnych ofert Twojego sklepu na KupTam.

  • Organizowanie efektywnych wyprzedaży

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam sprawia, że pozbycie się towaru z magazynu staje się proste, szybkie i przede wszystkim efektywne.

Klient jest traktowany indywidualnie i czuje się wyjątkowo, zyskując dostęp do zamkniętego kanału sprzedaży on-line. Zaangażowanie wzrasta, aukcje zachęcają niskimi cenami, a licytacje pozwalają maksymalizować zyski. Każda aukcja jest ograniczona czasowo, co mobilizuje do podejmowania decyzji nabycia przedmiotu.

Wyprzedaż jest efektywna i przynosi zyski, a nie tylko minimalizuje straty.

KupTam dla pracowników

Zamortyzowane środki trwałe, zajmujące przestrzeń magazynową w firmie, zwykle są elementem, którego przedsiębiorcy chcą się pozbyć. Chcąc uniknąć strat, można ten problem przekuć w okazję, która pozwoli generować dodatkowy przychód dla firmy oraz budować lojalność pracowników.

Tradycyjna wyprzedaż wewnętrzna w firmie to zwykle duży problem organizacyjny, ale z KupTam tworzenie okazji zakupowych dla pracowników przynosi wiele korzyści:

  • Szybkie zwolnienie przestrzeni magazynowej

Wyprzedaż na KupTam sprawia, że pozbycie się zamortyzowanych środków trwałych z magazynu zajmuje znacznie mniej czasu. 

Tworzenie list ofertowych za pomocą intuicyjnego formularza trwa dosłownie chwilę, a udostępnianie wydarzenia online sprawia, że każdy pracownik, niezależnie od tego, czy wykonuje swoje zadania zdalnie, czy stacjonarnie, może wziąć udział w wyprzedaży firmowej. 

Automatyzacja poprawia także warstwę komunikacyjną – każdy uczestnik wyprzedaży otrzymuje zaproszenie do aukcji drogą mailową, może przeglądać oferty ze szczegółową specyfikacją produktów oraz zdjęciami w dowolnej, dogodnej dla siebie chwili. 

  • Efektywna sprzedaż

Do efektywnej i szybkiej sprzedaży przyczynia się kilka czynników, m.in. jasne i przejrzyste przedstawienie oferty, odpowiednio dobrany czas rozpoczęcia i zakończenia wyprzedaży, możliwość zakupu w dowolnym, dogodnym dla pracownika momencie czy wreszcie atrakcyjna cena z możliwością licytacji przedmiotu.

Wyjątkową zaletą użycia KupTam do wewnętrznej wyprzedaży jest fakt, że narzędzie umożliwia przeprowadzenie wydarzenia w całości online. Pracownicy nie muszą fizycznie pojawić się w siedzibie firmy, aby wziąć udział w wydarzeniu, co jest istotne ze względu na popularny obecnie model pracy zdalnej.

  • Zadowolenie pracowników

Informacja o wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych w firmie zawsze budzi entuzjazm pracowników, jednak często komunikacja i sam proces zakupu jest skomplikowany. 

KupTam pozwala nie tylko zaangażować wielu pracowników w wyprzedaż, ale i ułatwia komunikację – od zaproszenia do uczestnictwa w wydarzeniu, przez prezentację przedmiotów, aż po formalności związane z ich zakupem.

Wyprzedaż, o której wie każdy pracownik, możliwość licytacji przedmiotów i dostępność online to gwarancja zadowolenia.

  • Maksymalizacja zysków

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych KupTam umożliwia sprzedaż przedmiotów na aukcjach tradycyjnych, z ceną podaną z góry, ale i na aukcjach typu licytacja, gdzie uczestnicy mogą podbijać ceny za produkt, którym są zainteresowani.

Możliwość licytacji to maksymalizacja potencjalnego zysku dla przedsiębiorcy – produkt nabiera wartości, którą klient (pracownik) jest gotów zapłacić, aby go zdobyć. 

Sprzedaż bez prowizji na KupTam to opcja, dzięki której przedsiębiorca generuje przychód bez dodatkowych kosztów.

Podsumowanie: Jak KupTam – specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – pomaga minimalizować koszty magazynowania?

Wyprzedaż na KupTam to gwarantowana pomoc w minimalizowaniu kosztów magazynowania, zarówno dla przedsiębiorstw handlowych, jak i usługowych. Dzięki swoim funkcjonalnościom KupTam wspiera:

  • Organizację wyprzedaży z gwarancją wygody zarówno dla sprzedawcy, jak i nabywców
  • Efektywną sprzedaż przedmiotów zalegających na magazynie (towarów sezonowych, o krótkim terminie przydatności, pojedynczych egzemplarzy czy zamortyzowanych środków trwałych)
  • Minimalizację strat i generowanie dodatkowego przychodu w firmie
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami lub pracownikami

KupTam to rozwiązanie, które wspiera przedsiębiorców i pozwala zadbać o prawidłową rotację towaru oraz uwolnić przestrzeń magazynową, minimalizując koszty przechowywania przedmiotów.

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]

Jak prowadzić sprzedaż off market?

Jak prowadzić sprzedaż off market?

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu pełnym wyzwań i nieustannych zmian odkrywanie nowych sposobów podejścia do […]

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware.  Wyzwanie  Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.  Tworząc nowy kanał […]

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu […]

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników. 

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]