Wyprzedaż w firmie

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż samą obniżką cen.

  • W jaki sposób narzędzie KupTam pomaga budować długotrwałe relacje z klientami?
  • Czy wewnętrzne wyprzedaże firmowe mogą sprzyjać utrzymaniu lojalności pracowników?

Sprawdź, jak wykorzystać specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam, żeby realizować strategię budowania silnej marki.

Wyprzedaże online a utrzymanie relacji z klientami

Ogromna konkurencja wśród e-sklepów sprawia, że coraz trudniej zdobyć klienta, a jeszcze większym wyzwaniem jest utrzymanie jego zainteresowania i nawiązanie z nim długotrwałej relacji. 

Niskie ceny przyciągają uwagę potencjalnych nabywców, ale organizując typową wyprzedaż, dajesz klientom propozycję, podobną do milionów innych, dostępnych na wyciągnięcie ręki. Jeśli chcesz zadbać o utrzymanie długotrwałych relacji z klientami i sprawić, by chętnie wracali, możesz w tym celu wykorzystać specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży online – KupTam. 

Dzięki tworzeniu nowego kanału sprzedaży na KupTam możesz zapewnić swoim klientom nieprzeciętne korzyści, przez:

Program lojalnościowy

W aukcjach KupTam mogą uczestniczyć tylko zaproszeni przez Ciebie użytkownicy. Możesz wykorzystać narzędzie do stworzenia innowacyjnego programu lojalnościowego dla tzw. złotych klientów. Oferta bazująca na dostępie do specjalnych okazji zakupowych przyciąga uwagę i zachęca do nawiązania relacji z Twoją marką. 

Klienci, którzy pozostawią swój adres e-mail, mogą zostać przez Ciebie zaproszeni do uczestnictwa w aukcjach KupTam, na których prezentujesz oferty specjalne: wyprzedaże, limitowane edycje produktów, końcówki kolekcji czy pojedyncze egzemplarze.

Atrakcyjne ceny

Narzędzie do wyprzedaży KupTam pozwala kreować nowy kanał sprzedaży dla Twojej marki na zasadzie ofert specjalnych. Swoje aukcje możesz tworzyć, wybierając jeden z dostępnych typów:

  • Kup Teraz – atrakcyjna cena, ustalona przez Ciebie z góry,
  • Licytacja (angielska lub z postąpieniem) – wyjątkowy produkt, którego minimalną cenę ustalasz sam, a cenę końcową licytują uczestnicy aukcji.

Produkty limitowane

Twoja oferta specjalna na KupTam dla lojalnych klientów nie musi być zwykłą wyprzedażą. W swojej strefie sprzedaży możesz umieszczać produkty, które nie występują w standardowej ofercie. 

Możliwość licytacji

Licytacja na KupTam sprawia, uczestnicy aukcji angażują się w Twoją sprzedaż na dłużej. Jeżeli klient chce zdobyć wybrany produkt, musi spędzić czas na obserwowaniu aukcji i podbijać cenę. Klienci, którym uda się wygrać licytację, czują się wyjątkowo, a ci, którzy przegrali, będą poświęcać jeszcze więcej uwagi kolejnym aukcjom.

Narzędzie do wyprzedaży KupTam pozwoli Ci przykuć uwagę klientów i budować silną markę, która oferuje znacznie więcej, niż sezonowe obniżki cen na ogólnodostępny asortyment.

Wyprzedaże online dla pracowników

KupTam powstało z myślą o ułatwieniu procesu wyprzedaży w firmach, który, wbrew pozorom, wymaga dobrej organizacji. Przygotowując taką wyprzedaż, należy wziąć pod uwagę nie tylko przedstawienie listy dostępnych przedmiotów, ale i aspekt komunikacji. Warto także zapewnić jednolite warunki zakupowe każdemu pracownikowi, bez względu na to, czy pracuje on zdalnie, czy stacjonarnie. 

Za pośrednictwem narzędzia do wyprzedaży online możesz w prosty sposób sprzedać niepotrzebne sprzęty – zamortyzowane środki trwałe, ale i organizować zbiórki charytatywne i podobne eventy.

Dostęp do wewnętrznych okazji zakupowych dla pracowników Twojej firmy przynosi wiele korzyści, w tym:

Zakup sprzętu w okazyjnej cenie

Pracownicy mogą zakupić wystawione przez Ciebie przedmioty w atrakcyjnej cenie. Wyprzedaż elektroniki to częsta praktyka w firmach, jednak z pomocą KupTam możesz dotrzeć do każdego pracownika i udostępnić mu pełną listę dostępnych sprzętów oraz zaprosić do udziału w licytacji.

Budowanie zaangażowanej społeczności

Jeśli zdecydujesz się cykliczne lub eventowe wyprzedaże online za pośrednictwem KupTam, możesz liczyć na zaangażowanie swoich pracowników, zarówno stacjonarnych, jak i zdalnych. To kolejna opcja w Twojej firmie, która wspiera możliwość budowania relacji z pracownikami i zacieśniania więzów, zarówno w stosunku do organizacji, jak i między współpracownikami.

Możliwość uczestnictwa w wydarzeniach firmowych online

Twoja firma może wykorzystać narzędzie KupTam do tworzenia eventów online, które pozwalają na gromadzenie większej liczby zainteresowanych – pracownicy zdalni nie są wykluczeni z akcji charytatywnych czy wyprzedaży wewnętrznych, ponieważ mogą w nich uczestniczyć z dowolnego miejsca.

Aukcje na KupTam – korzyści dla uczestników

Tworzenie ofert sprzedażowych na KupTam niesie za sobą wiele korzyści dla ich uczestników, które jednocześnie wspierają proces utrzymania ich lojalności względem Twojej firmy. 

Uczestnikami aukcji mogą być zarówno Twoi klienci, jak i pracownicy, ale podstawowe profity dla użytkowników narzędzia KupTam są identyczne dla obu grup. Należą do nich:

  • Specjalne oferty

Dostęp do ofert przygotowanych tylko dla wybranych klientów lub dla zamkniętej grupy pracowników danej firmy jest postrzegany przez nich jako wyróżnienie, które pozwala zbliżać uczestników Twoich aukcji do Twojej marki. 

  • Poczucie docenia

Klienci w programie lojalnościowym, z dostępem do specjalnych okazji zakupowych, czują się wyróżnieni i docenieni, dzięki czemu wzrasta ich lojalność wobec marki.

Według raportu Siła Doceniania 2021 przeprowadzonego przez HRM Institute jedynie 54% pracowników czuje się docenianych, a aż 99% z nich chciałoby być docenianymi w swojej firmie.

Dzięki tworzeniu eventów sprzedażowych lub zbiórek charytatywnych online angażowani są wszyscy pracownicy i każdy z nich otrzymuje możliwość uczestnictwa w wydarzeniach firmowych, bez względu na to, czy pracuje w biurze, czy też jest zatrudniony w trybie zdalnym. Dzięki KupTam eventy, które zbliżają pracownika do swojej firmy, są dostępne dla każdego, na takich samych zasadach.

  • Atrakcyjne ceny i licytacje

Nic nie wpływa na dobry nastrój bardziej, niż możliwość zdobycia wartościowego przedmiotu w atrakcyjnej cenie. Dzięki KupTam uczestnicy aukcji mogą liczyć na wyjątkowe zniżki lub licytować atrakcyjną dla siebie cenę za wybrany przedmiot. Zaangażowanie i radość z wyprzedaży to pozytywne wartości, których beneficjentami są wszyscy użytkownicy KupTam – zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy. 

Podsumowanie: W jaki sposób wyprzedaże online na KupTam wspierają proces budowania lojalności klientów i pracowników wobec firmy?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży online KupTam jest zaprojektowane, by wspierać proces sprzedaży po obu stronach – sprzedawcy i nabywcy. Decydując się na użycie KupTam, wzmacniasz lojalność klientów lub pracowników wobec swojej marki, przez:

  • Zaangażowanie
  • Docenianie
  • Udostępnianie atrakcyjnych ofert
  • Organizowanie wydarzeń, w których można uczestniczyć z dowolnego miejsca
  • Tworzenie pozytywnych doświadczeń

Wypróbuj specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży online KupTam i zobacz, jak w prosty sposób możesz zadbać o przywiązanie pracowników lub klientów do Twojej marki.

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware.  Wyzwanie  Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.  Tworząc nowy kanał […]

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu […]

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników. 

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]