Wyprzedaż w firmie

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki sposób. Wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży pozwala na sprawną i bezproblemową organizację wydarzenia.

  • Jak KupTam przyspiesza wyprzedaż wewnętrzną w firmie?
  • Czy użycie KupTam faktycznie jest korzystne dla firmy?

Dowiedz się, w jaki sposób możesz zmodernizować proces wyprzedaży i sprawdź, co zyskasz, wybierając specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam.

Wewnętrzna wyprzedaż w firmie – główne problemy

KupTam to rozwiązanie, które zostało opracowane w odpowiedzi na główne problemy dotyczące organizacji i przebiegu wyprzedaży wewnętrznych w firmach, niezależnie od branży. Dzięki temu narzędzie wspiera dokładnie te obszary w zakresie wyprzedaży, które przysparzają największych problemów, a są to m.in.:

  • przygotowanie listy przedmiotów wraz ze specyfikacją,
  • ustalenie korzystnej ceny,
  • warstwa komunikacyjna,
  • dostępność dla każdego pracownika,
  • sprawna organizacja i przebieg wydarzenia.

Niejednokrotnie problemy we wskazanych obszarach uniemożliwiają pozbycie się zbędnych przedmiotów w firmie z obopólną korzyścią, zarówno dla pracowników, jak i dla przedsiębiorstwa.

Narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych online pozwala zredukować czas potrzebny na przygotowanie oferty, gwarantuje maksymalizację zysków ze sprzedaży zamortyzowanych środków trwałych i wpływa na warstwę komunikacji.

Co więcej, KupTam umożliwia udział w wydarzeniu wszystkim zainteresowanym, bez względu na ich obecność w siedzibie firmy. Narzędzie jest odpowiedzią na potrzeby zarówno przedsiębiorstwa, jak i pracowników.

Jak KupTam pomaga w organizacji wyprzedaży wewnętrznej?

KupTam to specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych, które skupia swoje działanie w obrębie wspierania procesu, ale nie tylko. Jedną z istotnych zalet rozwiązania jest możliwość przeprowadzenia wyprzedaży wewnętrznej online, z udziałem zaproszonych uczestników, którzy mogą licytować przedmioty niezależnie od miejsca, w którym przebywają podczas wydarzenia.

Narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych dostarcza dla firmy możliwości:

#1 Wygoda tworzenia ofert

Automatyzacja dodawania produktów do strefy sprzedaży na KupTam pozwala w szybki sposób stworzyć listę dostępnych przedmiotów. Wystarczy uzupełnić pola formularza o podstawowe informacje, aby utworzyć aukcję. 

Możliwość tworzenia specyfikacji przedmiotu pozwala na dokładne katalogowanie dostępnych produktów, dzięki czemu każdy uczestnik wyprzedaży zna szczegóły dotyczące przedmiotów, bez zadawania dodatkowych pytań.

Narzędzie do wyprzedaży KupTam pozwala tworzyć aukcje, które są zgodne z zasadami UX – sprawiają, że uczestnicy wyprzedaży mogą w sposób intuicyjny przeglądać listę ofert i przystąpić do licytacji przedmiotów. Organizatorzy wyprzedaży mają do swojej dyspozycji równie przejrzysty interfejs, pozwalający na wygodne zarządzanie każdą ofertą.

#2 Aukcja zamknięta

Aukcje tworzone na KupTam są aukcjami zamkniętymi, do których dostęp zyskują jedynie zaproszeni użytkownicy. 

Przy organizowaniu wyprzedaży wewnętrznej w firmie, która odbywa się za pośrednictwem narzędzia online, istotne jest, by zadbać o prywatność wydarzenia. 

Pracowników można zaprosić do uczestnictwa w aukcjach przez e-mail, więc nikt spoza grona zaproszonych nie ma wglądu w daną listę ofert.

#3 Uproszczona komunikacja

Wybranie KupTam do organizowania wyprzedaży w firmie jest sposobem na uproszczenie komunikacji związanej z wydarzeniem: zarówno informowanie o terminach wyprzedaży, wymiana informacji na temat przedmiotów, jak i komunikacja dotycząca sposobów nabycia przedmiotu jest zautomatyzowana, co pozwala uniknąć nie tylko marnowania czasu, ale i problemów narastających wraz ze zwiększonym zainteresowaniem uczestników aukcji.

#4 Zaangażowanie wszystkich pracowników

KupTam to narzędzie, które działa online, dzięki czemu każdy pracownik firmy może wziąć udział w licytacjach i nabyć przedmioty, które są wystawione na aukcji firmowej. 

Wyprzedaż w tradycyjnej formie zobowiązuje do fizycznej obecności zainteresowanych w biurze, co w przypadku popularnej obecnie formy pracy zdalnej, dla wielu może okazać się niemożliwe.

Aukcje online pozwalają na pełny wgląd w ofertę produktową wraz ze zdjęciami przedmiotów oraz ich specyfikacją techniczną, z dowolnego miejsca. W ten sposób nie tylko wzrasta zaangażowanie pracowników, ale i rosną szanse na powodzenie w sprzedaży.

#5 Wyprzedaż w konkretnych ramach czasowych

Największy problem organizacyjny w przypadku wewnętrznych wyprzedaży w firmach to określenie spójnych, ostatecznych terminów wydarzenia, do których dostosuje się każdy zainteresowany.

KupTam to idealne rozwiązanie – za pomocą funkcji narzędzia do wyprzedaży można ustalić ramy czasowe aktywności ofert. Oznacza to, że aukcja jest otwarta przez ustalony wcześniej czas, z konkretną datą zakończenia okazji.

W ten sposób każdy uczestnik wie, ile czasu może wykorzystać na zastanowienie się i realizację zakupów.

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – korzyści dla firmy

Żadne narzędzie nie jest dobre, jeśli nie gwarantuje wymiernych korzyści – KupTam jest rozwiązaniem, które powstało z myślą o wyprzedażach wewnętrznych i pozwala w znacznym stopniu zautomatyzować cały proces, od momentu tworzenia ofert, po formalności związane z kupnem przedmiotów.

Główne atuty wykorzystania specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam, to:

  • Sprawny proces wyprzedaży

Wyprzedaż wewnętrzna przebiega bezproblemowo i zawiera się w określonych ramach czasowych. 

Przygotowanie pojedynczej oferty zajmuje ok. 2 min, a katalogowanie produktów jest efektywne dzięki przejrzystemu interfejsowi. Jasne zasady uczestnictwa w aukcjach pozwalają użytkownikom sprawnie podejmować decyzje i dokonywać przemyślanych zakupów na podstawie dokładnych informacji produktowych wyświetlanych przy każdej ofercie.

Czas całego procesu wyprzedaży skraca się i ogranicza do tworzenia aukcji ze strony organizatora oraz do przeglądania dostępnych ofert i licytowania w określonym terminie ze strony uczestnika.

  • Więcej zaangażowanych uczestników

Powodzenie wyprzedaży zależy od zainteresowania, a to pojawia się wraz z odpowiednią komunikacją, ale i wygodnym sposobem dokonywania zakupu.

KupTam to narzędzie online, dostępne dla każdego, o każdej porze i w dowolnym miejscu – zainteresowani zakupem przedmiotów nie muszą planować wizyty w biurze i dostosowywać się do wydarzenia, ponieważ jest ono dla nich dostępne w dowolnej chwili, oczywiście w ramach wyznaczonych terminów rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia.

Pracownicy angażują się nie tylko przez możliwość korzystania z oferty specjalnej w dogodnym dla siebie momencie, ale i przez możliwość licytowania przedmiotów.

  • Maksymalizacja zysków

Licytacja, jako jeden z trzech dostępnych typów aukcji na KupTam, wpływa na maksymalizację zysków ze sprzedaży. 

Tworząc ofertę z minimalną ceną przedmiotu, użytkownicy są zachęcani do jego zakupu. Licytacja pozwala jednak angażować w daną ofertę więcej niż jedną osobę, a zainteresowani kupnem przedmiotu muszą zaoferować najwyższą kwotę podczas licytacji, aby uzyskać prawo do zakupu przedmiotu.

W ten sposób firma nie tylko pozbywa się zamortyzowanych środków trwałych, ale i generuje potencjalnie większe zyski, niż w przypadku aukcji typu „Kup Teraz”.

Co ważne, KupTam nie pobiera prowizji od sprzedaży, więc cały zysk pozostaje w rękach przedsiębiorców.

  • Szybkie zwolnienie przestrzeni magazynowej

Dobrze zorganizowana wyprzedaż wewnętrzna pozwala uwolnić przestrzeń magazynową w efektywny i szybki sposób.

Dzięki KupTam wydarzenia sprzedażowe odbywają się w określonych ramach czasowych, co mobilizuje uczestników do podjęcia decyzji zakupu przedmiotów, a jednocześnie internetowa forma wyprzedaży angażuje więcej chętnych. 

W ten sposób firma pozbywa się niepotrzebnych przedmiotów szybko, generując dodatkowy przychód i zwalniając miejsce na magazynie.

Podsumowanie: Dlaczego KupTam to najlepsze narzędzie do wyprzedaży wewnętrznych w firmach?

Korzyści, które przynosi wykorzystanie KupTam – narzędzia do wyprzedaży wewnętrznych w firmach, to przede wszystkim automatyzacja i efektywność, a stoją za nimi funkcjonalności zaprojektowane z myślą o usprawnieniu procesu wyprzedaży. 

Przedsiębiorstwa korzystające z KupTam zyskują:

  • szybki proces wyprzedaży za pośrednictwem zamkniętych aukcji online,
  • zaangażowanie i lojalność pracowników,
  • maksymalne zyski ze sprzedaży,
  • czas, który przekłada się na ekspresowe efekty.

Wyprzedaż wewnętrzna może być skuteczna, jeśli jest dobrze zorganizowana. Sprawdź, jak to działa i wypróbuj KupTam z planem FREE. 

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware.  Wyzwanie  Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.  Tworząc nowy kanał […]

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu […]

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników. 

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]