Wyprzedaż w firmie

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji przedmiotów stanowi znaczący krok naprzód w dziedzinie handlu internetowego. Zamknięte aukcje sprzedażowe, choć wygodne, oferują jednak znacznie więcej korzyści.

  • Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży internetowych pracownikom?
  • Dlaczego wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży online jest atrakcyjne dla klientów?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam poprawia komfort zakupów poprzez oferowanie łatwego w obsłudze interfejsu, szybką realizację zamówień oraz możliwość dostosowania ofert do indywidualnych potrzeb klientów. Kontynuuj czytanie, aby dowiedzieć się więcej.

Zamknięte wyprzedaże online – najlepsza perspektywa dla szybkiej sprzedaży

Żyjemy w erze technologicznej, w której robienie zakupów przez Internet stało się normą, ale poszukiwanie specjalnych okazji może być wyzwaniem, szczególnie dla tych, którzy cenią sobie oszczędność czasu. 

Zamknięte wyprzedaże online to nowoczesne rozwiązanie, które przynosi korzyści zarówno dla uczestników, jak i sprzedawców. Znana dobrze struktura aukcji internetowych przybiera na znaczeniu, jeśli można ją wykorzystać lepiej.

Dzięki funkcji tworzenia aukcji zamkniętych każda firma może stworzyć prywatne strefy sprzedaży, do których dostęp otrzymają nieliczni – pracownicy lub wybrani klienci. Nikt nie traci czasu na zbędne działania, w tym przeszukiwanie wielu sklepów w celu znalezienia interesującej grupy przedmiotów, czy też z drugiej strony – na zwiększenie zainteresowania już wystawionymi na sprzedaż przedmiotami. 

Na platformie KupTam każdy użytkownik jest świadomy celu, jaki chce osiągnąć, a samo narzędzie umożliwia szybką i efektywną realizację tego celu, dzięki sprzedaży wybranego przedmiotu klientom już zainteresowanym ofertą, bądź też znalezieniu pożądanego przedmiotu i nabyciu go na korzystnych warunkach w ramach aukcji.

KupTam – korzyści dla pracowników

Okresowe, zamknięte wyprzedaże w firmach to częsta praktyka. Podczas takich wydarzeń pracownicy mają możliwość wykupienia niepotrzebnych, zamortyzowanych środków trwałych, np. elektroniki, w okazyjnych cenach.

Niejednokrotnie tworzenie takiej wyprzedaży w formie tradycyjnej jest trudne pod kątem organizacyjnym i może powodować problemy, takie jak:

  • nieodpowiednia komunikacja,
  • niejasna oferta,
  • brak możliwości negocjowania stawki,
  • małe zainteresowanie.

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży online – KupTam, zostało zaprojektowane z myślą o usprawnieniu procesu sprzedaży zamortyzowanych środków trwałych w firmach. Intuicyjny interfejs, przejrzyste procesy i dostęp z każdej przeglądarki sprawiają, że wyprzedaż jest wygodna zarówno dla jej organizatorów, jak i uczestników.

Stworzenie aukcji internetowych, dostępnych tylko dla wybranej grupy odbiorców, jest odpowiedzią na przyzwyczajenie do komfortu, jaki gwarantują e-sklepy i potrzebę przeprowadzenia szybkiego procesu sprzedaży/kupna.

KupTam przynosi wiele korzyści pracownikom, a najważniejsze z nich to:

#1 Zorganizowana sprzedaż

Każdy dostępny produkt znajduje się na liście sprzedażowej i jest osobną ofertą z danymi, opisem, zdjęciami. Wewnętrzna wyprzedaż firmowa przypomina sklep internetowy. Wydarzenie trwa w określonym przez organizatora czasie.

#2 Dobra komunikacja

Każdy pracownik, który ma być uczestnikiem aukcji, jest poinformowany o wydarzeniu drogą mailową i otrzymuje indywidualne zaproszenie do wyprzedaży.

#3 Specjalne okazje

Pracownik ma dostęp do specjalnych okazji zakupowych wewnątrz firmy. Wyprzedaż zamortyzowanych środków trwałych to wyjątkowa możliwość dla pracownika do zakupu sprzętu w atrakcyjnej cenie.

#4 Dostęp z każdego miejsca

W wyprzedaży może wziąć udział każdy pracownik, niezależnie od tego, czy pracuje stacjonarnie, czy też zdalnie. KupTam jest narzędziem kompatybilnym z każdym środowiskiem, można z niego korzystać z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.

#5 Możliwość licytacji

Przedmioty wystawione na aukcjach KupTam mogą podlegać licytacjom, w zależności od typu aukcji ustalonego przez organizatora. W przypadku aukcji licytacyjnej uczestnicy mogą podbijać cenę minimalną przedmiotu, aby uzyskać prawo do jego zakupu. Licytacja daje możliwość uzyskania atrakcyjnej ceny za dany produkt.

Wyprzedaże online z KupTam – korzyści dla klientów

W przypadku wyprzedaży dla klientów głównym celem sprzedawcy jest szybka sprzedaż i maksymalizacja zysków. Aby osiągnąć dobre rezultaty, trzeba dotrzeć do klienta i sprawić, że chętnie skorzysta z oferty. Do aukcji mają dostęp wybrani kontrahenci, a samo udostępnienie tego kanału sprzedaży może być wykorzystane jako program lojalnościowy. 

Narzędzie do wyprzedaży online pozwala w pełni wdrożyć założenia szybkiej sprzedaży, przynosząc korzyści także klientom, w tym:

#1 Wygodne zakupy

Dostęp online do ograniczonych czasowo oraz ilościowo okazji zakupowych, dopasowanych do preferencji klienta, to komfort przeglądania, oszczędność czasu i wygoda dopełniania transakcji. 

#2 Aukcje dla VIP-ów

Wykorzystanie aukcji dostępnych jedynie dla klientów VIP jest doskonałym sposobem na wyrażenie uznania i docenienia dla tej wyjątkowej grupy nabywców. Klienci ceniący sobie ekskluzywność i wyróżnienie, często nazywani „Złotymi Klientami”, doceniają możliwość udziału w zamkniętych wyprzedażach jako jeden z najskuteczniejszych sposobów na spełnienie ich wysokich oczekiwań.

#3 Wyjątkowe oferty

Zastosowanie zamkniętych wyprzedaży w formie aukcji internetowych z pojedynczymi egzemplarzami, końcówkami kolekcji oraz limitowanymi seriami produktów stanowi efektywny sposób na spełnienie wysokich wymagań najbardziej wymagających klientów. Takie przedsięwzięcia umożliwiają zaspokojenie potrzeb nabywców poszukujących unikalnych produktów, których dostępność jest ograniczona, co przyczynia się do budowania lojalności wśród klientów oraz wzrostu zainteresowania ofertą sprzedażową.

#4 Atrakcyjne ceny

Dostępne dla klientów aukcje mogą przyjmować różne formy, między innymi „Kup Teraz”, gdzie sprzedawca określa z góry atrakcyjną cenę za unikalny produkt, bądź też aukcję z licytacją, która cieszy się dużą popularnością wśród poszukiwaczy okazji. Uczestnicy takich aukcji mają możliwość rywalizacji w podbijaniu cen, co nie tylko angażuje ich w proces zakupowy, ale także przyczynia się do zwiększenia ich zaangażowania i przywiązania do marki. Licytacja to również doskonały sposób na zdobycie produktu w korzystnej cenie, co przyczynia się do zwiększenia zainteresowania klientów ofertą sprzedażową.

Podsumowanie: Co sprawia, że narzędzie do wyprzedaży online jest wygodne dla pracowników i klientów?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam to sposób na zamknięte aukcje w nowoczesnym wydaniu. Benefity dla pracowników czy klientów, płynące z korzystania z KupTam, to przede wszystkim:

  • dobrze zorganizowana sprzedaż,
  • komunikacja na wysokim poziomie,
  • dostęp z każdego miejsca,
  • dostęp do specjalnych okazji,
  • zamknięte aukcje dla wybranej grupy uczestników,
  • możliwość licytowania cen oferowanych przedmiotów,

Zarejestruj się i zacznij korzystać z narzędzi, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów!

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware.  Wyzwanie  Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.  Tworząc nowy kanał […]

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu […]

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników. 

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]