Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]
Data publikacji: 2023-02-23
Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?
Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu gotówki. Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się:
- Jak szybko i efektywnie zrobić wyprzedaż magazynu?
- W jaki sposób KupTam pomaga organizować wyprzedaże?
Sprawdź, jak działa KupTam i zobacz, co zyskasz, tworząc zamknięte wyprzedaże dla kontrahentów.
Aukcje KupTam – sposób na zamkniętą wyprzedaż
Końcówki kolekcji, zalegające na magazynie towary, których nie możesz sprzedać wykorzystywanymi do tej pory sposobami, nie muszą dłużej stanowić problemu. W dalszej części artykułu przedstawimy jak w prosty sposób stworzysz zamkniętą wyprzedaż dla kontrahentów.
Narzędzie KupTam umożliwia tworzenie ofert sprzedażowych w trzech modelach do wyboru:
- Kup Teraz
- Licytacja angielska
- Licytacja z postąpieniem
Tworzenie zamkniętej wyprzedaży za pośrednictwem KupTam przebiega w kilku krokach:
1. Tworzenie oferty
Tworzenie oferty przebiega z wykorzystaniem prostego formularza, w którym podajesz niezbędne informacje, takie jak nazwa przedmiotu, liczba sztuk i cena (lub cena minimalna). Następnie dodajesz zdjęcia przedmiotu i tworzysz jego opis. Ostatnim krokiem jest opublikowanie oferty – od tego momentu aukcja jest aktywna.
2. Zaproszenie uczestników
Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam jest dedykowane do tworzenia zamkniętych aukcji dla wybranych przez Ciebie użytkowników. Jest to prosty, automatyczny proces, który wymaga jedynie wpisania adresów e-mail wybranych osób. Następnie osoby te otrzymają wiadomość z zaproszeniem do uczestnictwa w Twojej aukcji i od tego momentu mogą zobaczyć Twoje oferty i wziąć udział w licytacjach.
3. Zakończenie aukcji
Aukcja typu „Kup Teraz” kończy się w momencie, gdy pierwsza chętna osoba zdecyduje się na zakup przedmiotu z Twojej oferty. Wówczas zyskuje ona prawo do nabycia przedmiotu za stawkę określoną przez Ciebie na etapie tworzenia oferty.
W przypadku licytacji, prawo do zakupu przedmiotu przysługuje uczestnikowi, który zaproponował najwyższą kwotę za przedmiot. Aukcja kończy się, kiedy w określonym czasie nikt nie wniósł nowej propozycji ceny. Jeśli wybierzesz formę licytacji, dodatkowym atutem jest maksymalizacja potencjalnego zysku ze sprzedaży przedmiotu – Ty tworzysz ofertę, podając minimalną, zadowalającą Cię cenę, ale uczestnicy podbijają ją, według własnego uznania, do momentu rozstrzygnięcia licytacji. W ten sposób generujesz potencjalnie najwyższy możliwy przychód.
Nowy kanał sprzedaży – KupTam dla kontrahentów
Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam może pełnić funkcję zupełnie nowego kanału sprzedaży dla Twoich kontrahentów. To doskonała okazja dla hurtowników lub producentów.
Decydując się na rozwiązanie KupTam masz do wyboru następujące pakiety:
- Free
Pakiet Free jest zupełnie darmowy. To świetny sposób na wypróbowanie funkcjonalności KupTam. W ramach pakietu otrzymujesz darmową licencję na prowadzenie dwóch aktywnych aukcji jednocześnie przy możliwości zaproszenia do 10 zarejestrowanych uczestników.
- Plus
Pakiet Plus to licencja na 100 aktywnych aukcji jednocześnie przy 100 zarejestrowanych uczestnikach. Dodatkową opcją jest możliwość ustawienia swojego logo, co ułatwi identyfikację marki. Rozszerzona licencja pozwoli Ci organizować cykliczne lub stałe specjalne oferty dla wielu kontrahentów. Dzięki większej liczbie aktywnych aukcji jednocześnie w prosty sposób stworzysz rozbudowaną ofertę wyprzedażową.
- Pro
W pakiecie Pro otrzymujesz licencję na prowadzenie jednocześnie 200 aktywnych aukcji przy aż 250 zarejestrowanych uczestnikach, a dodatkowo, prócz możliwości ustawienia własnego logo, zyskujesz możliwość konfiguracji kolorystycznej swojej strefy.
- Enterprise
Pakiet Enterprise to licencja bez ograniczeń prowadzenia aktywnych aukcji i zapraszania uczestników. Istnieje możliwość integracji z innymi, zewnętrznymi systemami. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o indywidualnym wdrożeniu.
Zamknięte wyprzedaże dla złotych klientów – korzyści
Specjalne wyprzedaże, które zorganizujesz dla wybranych klientów to sposób na zwolnienie przestrzeni magazynowej i wygenerowanie dodatkowego przychodu dla firmy. Dzięki KupTam zbudujesz nowy kanał sprzedaży oraz zyskasz możliwość tworzenia wyjątkowych okazji dla kontrahentów: przedsprzedaż produktów, czy wyprzedaży końcówek kolekcji.
Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam działa na zasadzie udostępniania ofert sprzedażowych w zamkniętym gronie użytkowników, a Ty zyskujesz więcej na prostych zasadach – bez prowizji.
Podsumowanie: Jak zorganizować wyprzedaż magazynu dla kontrahentów z KupTam?
Narzędzie KupTam może stać się nowym kanałem sprzedaży w Twojej firmie. Z KupTam w prosty sposób:
- stworzysz oferty sprzedażowe,
- udostępnisz aukcje wybranym kontrahentom,
- przeprowadzisz licytacje,
- wygenerujesz dodatkowy przychód.
A dodatkowo:
- zyskasz nowy kanał sprzedaży,
- zbudujesz długotrwałe, wartościowe relacje z kontrahentami,
- umocnisz swoją pozycję na rynku.
Wypróbuj nowy kanał sprzedaży, który przyniesie dodatkowy przychód z wyprzedaży zalegających na magazynie przedmiotów.
Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]
REcommerce
2024-04-09
W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]
REcommerce
2024-03-21
Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]
Case study
2024-02-27
Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]
REcommerce
2024-02-22
Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]
REcommerce
2024-02-12
Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]
REcommerce
2024-01-23
W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]
REcommerce
2024-01-04
Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]
REcommerce
2023-10-12
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]
Case studyREcommerce
2023-09-28
Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]
REcommerce
2023-09-14
Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]
Wyprzedaż w firmie
2023-08-28
Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]
Funkcjonalność
2023-07-31
Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]
Wyprzedaż w firmie
2023-07-13
Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]
Wyprzedaż w firmie
2023-06-26
Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]
Wyprzedaż w firmie
2023-06-08
Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]
Wyprzedaż w firmie
2023-05-24
Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]
Wyprzedaż w firmie
2023-05-08
Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]
Wyprzedaż w firmie
2023-04-13
Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]
Wyprzedaż w firmie
2023-04-05
Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware. Wyzwanie Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]
Case study
2023-03-27
Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-21
Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-13
Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-09
Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji. Tworząc nowy kanał […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-01
Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników.
Case study
2023-02-14
Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]
Funkcjonalność
2023-02-09
Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]
Wyprzedaż w firmie
2023-02-02
Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]
Funkcjonalność
2023-01-23
Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]
Wyprzedaż w firmie
2023-01-13
Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]
Wyprzedaż w firmie
2022-12-08
Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]
Case study
2022-11-23
KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]
Funkcjonalność
2022-11-02