Wyprzedaż w firmie

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu gotówki. Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się:

  • Jak szybko i efektywnie zrobić wyprzedaż magazynu?
  • W jaki sposób KupTam pomaga organizować wyprzedaże?

Sprawdź, jak działa KupTam i zobacz, co zyskasz, tworząc zamknięte wyprzedaże dla kontrahentów.

Aukcje KupTam – sposób na zamkniętą wyprzedaż

Końcówki kolekcji, zalegające na magazynie towary, których nie możesz sprzedać wykorzystywanymi do tej pory sposobami, nie muszą dłużej stanowić problemu. W dalszej części artykułu przedstawimy jak w prosty sposób stworzysz zamkniętą wyprzedaż dla kontrahentów.

Narzędzie KupTam umożliwia tworzenie ofert sprzedażowych w trzech modelach do wyboru:

  • Kup Teraz
  • Licytacja angielska
  • Licytacja z postąpieniem

Tworzenie zamkniętej wyprzedaży za pośrednictwem KupTam przebiega w kilku krokach:

1. Tworzenie oferty

Tworzenie oferty przebiega z wykorzystaniem prostego formularza, w którym podajesz niezbędne informacje, takie jak nazwa przedmiotu, liczba sztuk i cena (lub cena minimalna). Następnie dodajesz zdjęcia przedmiotu i tworzysz jego opis. Ostatnim krokiem jest opublikowanie oferty – od tego momentu aukcja jest aktywna.

2. Zaproszenie uczestników

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam jest dedykowane do tworzenia zamkniętych aukcji dla wybranych przez Ciebie użytkowników. Jest to prosty, automatyczny proces, który wymaga jedynie wpisania adresów e-mail wybranych osób. Następnie osoby te otrzymają wiadomość z zaproszeniem do uczestnictwa w Twojej aukcji i od tego momentu mogą zobaczyć Twoje oferty i wziąć udział w licytacjach.

3. Zakończenie aukcji

Aukcja typu „Kup Teraz” kończy się w momencie, gdy pierwsza chętna osoba zdecyduje się na zakup przedmiotu z Twojej oferty. Wówczas zyskuje ona prawo do nabycia przedmiotu za stawkę określoną przez Ciebie na etapie tworzenia oferty.

W przypadku licytacji, prawo do zakupu przedmiotu przysługuje uczestnikowi, który zaproponował najwyższą kwotę za przedmiot. Aukcja kończy się, kiedy w określonym czasie nikt nie wniósł nowej propozycji ceny. Jeśli wybierzesz formę licytacji, dodatkowym atutem jest maksymalizacja potencjalnego zysku ze sprzedaży przedmiotu – Ty tworzysz ofertę, podając minimalną, zadowalającą Cię cenę, ale uczestnicy podbijają ją, według własnego uznania, do momentu rozstrzygnięcia licytacji. W ten sposób generujesz potencjalnie najwyższy możliwy przychód.

Nowy kanał sprzedaży – KupTam dla kontrahentów

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam może pełnić funkcję zupełnie nowego kanału sprzedaży dla Twoich kontrahentów. To doskonała okazja dla hurtowników lub producentów. 

Decydując się na rozwiązanie KupTam masz do wyboru następujące pakiety: 

  • Free 

Pakiet Free jest zupełnie darmowy. To świetny sposób na wypróbowanie funkcjonalności KupTam. W ramach pakietu otrzymujesz darmową licencję na prowadzenie dwóch aktywnych aukcji jednocześnie przy możliwości zaproszenia do 10 zarejestrowanych uczestników. 

  • Plus 

Pakiet Plus to licencja na 100 aktywnych aukcji jednocześnie przy 100 zarejestrowanych uczestnikach. Dodatkową opcją jest możliwość ustawienia swojego logo, co ułatwi identyfikację marki. Rozszerzona licencja pozwoli Ci organizować cykliczne lub stałe specjalne oferty dla wielu kontrahentów. Dzięki większej liczbie aktywnych aukcji jednocześnie w prosty sposób stworzysz rozbudowaną ofertę wyprzedażową.

  • Pro

W pakiecie Pro otrzymujesz licencję na prowadzenie jednocześnie 200 aktywnych aukcji przy aż 250 zarejestrowanych uczestnikach, a dodatkowo, prócz możliwości ustawienia własnego logo, zyskujesz możliwość konfiguracji kolorystycznej swojej strefy.

  • Enterprise 

Pakiet Enterprise to licencja bez ograniczeń prowadzenia aktywnych aukcji i zapraszania uczestników. Istnieje możliwość integracji z innymi, zewnętrznymi systemami. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o indywidualnym wdrożeniu. 

Zamknięte wyprzedaże dla złotych klientów – korzyści

Specjalne wyprzedaże, które zorganizujesz dla wybranych klientów to sposób na zwolnienie przestrzeni magazynowej i wygenerowanie dodatkowego przychodu dla firmy. Dzięki KupTam zbudujesz nowy kanał sprzedaży oraz zyskasz możliwość tworzenia wyjątkowych okazji dla kontrahentów: przedsprzedaż produktów, czy wyprzedaży końcówek kolekcji.

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam działa na zasadzie udostępniania ofert sprzedażowych w zamkniętym gronie użytkowników, a Ty zyskujesz więcej na prostych zasadach – bez prowizji.

Podsumowanie: Jak zorganizować wyprzedaż magazynu dla kontrahentów z KupTam?

Narzędzie KupTam może stać się nowym kanałem sprzedaży w Twojej firmie.  Z KupTam w prosty sposób:

  • stworzysz oferty sprzedażowe,
  • udostępnisz aukcje wybranym kontrahentom,
  • przeprowadzisz licytacje,
  • wygenerujesz dodatkowy przychód.

A dodatkowo:

  • zyskasz nowy kanał sprzedaży,
  • zbudujesz długotrwałe, wartościowe relacje z kontrahentami,
  • umocnisz swoją pozycję na rynku.

Wypróbuj nowy kanał sprzedaży, który przyniesie dodatkowy przychód z wyprzedaży zalegających na magazynie przedmiotów. 

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware.  Wyzwanie  Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.  Tworząc nowy kanał […]

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników. 

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]