Wyprzedaż w firmie

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla Twojej firmy. 

  • Kiedy narzędzie do wewnętrznych wyprzedaży jest przydatna dla przedsiębiorstwa?
  • Czy każda firma może korzystać z narzędzia do prowadzenia zamkniętych licytacji?

Sprawdź, jak wykorzystać specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży w swojej firmie i dowiedz się, jak w prosty sposób zmienić problem zalegających w magazynie przedmiotów na dodatkowy przychód.

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży a różne modele biznesowe

Niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes oparty na sprzedaży dóbr materialnych, czy oferujesz usługi i rozwiązania technologiczne dla biznesu lub klientów indywidualnych, narzędzie do tworzenia zamkniętych wyprzedaży KupTam może okazać się fantastycznym sposobem na eliminację różnych problemów związanych z zalegającymi na magazynie przedmiotami.

Jeśli jesteś producentem lub hurtownikiem, narzędzie KupTam pozwoli Ci utworzyć zupełnie nowy kanał sprzedaży wybranych produktów na ściśle określonych zasadach: możesz przeprowadzić specjalne wyprzedaże kolekcji dla tzw. złotych kontrahentów, zapraszając ich do udziału w aukcji drogą mailową.

Dla przedsiębiorstw, które dostarczają usługi, specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży stanowi profesjonalną, szybką i przede wszystkim skuteczną platformę do sprzedaży zamortyzowanych środków trwałych firmy. Dzięki temu odzyskasz miejsce w magazynie, zadowolisz swoich pracowników i wygenerujesz dodatkowy przychód.

Jak wykorzystać KupTam w Twojej firmie?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży online jest prostym rozwiązaniem problemów związanych z przestrzenią magazynową, ale nie tylko. To, w jaki sposób najlepiej wykorzystać narzędzie KupTam, aby osiągnąć wymierne korzyści, obrazuje kilka przykładów:

Wyprzedaż zamortyzowanych środków trwałych

Zamortyzowane, nieużywane sprzęty elektroniczne, które zalegają i zajmują przestrzeń magazynową, z łatwością wystawisz na licytację KupTam dla zamkniętej grupy pracowników. Podczas aukcji ustalasz cenę startową, a automatyczne wydłużenie czasu licytacji pozwala na maksymalizację zysku z przeprowadzonej aukcji. Grupa Twoich pracowników może odkupić sprzęt na użytek prywatny w atrakcyjnej cenie, a Ty nie tylko pozbywasz się problemów, ale i generujesz dodatkowy przychód dla firmy.

Zbiórka charytatywna

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży możesz wykorzystać także jako platformę do tworzenia wewnętrznych, zamkniętych zbiórek charytatywnych. Nie marnujesz przy tym czasu i energii na organizację wydarzenia, a przez ustalenie terminów rozpoczęcia i zakończenia zbiórki dajesz uczestnikom aukcji możliwość licytowania z dowolnego dla nich miejsca. W ten prosty sposób generujesz potencjalnie większy datek niż przy tradycyjnych metodach.

Złota okazja dla kontrahentów

Końcówki kolekcji, pojedyncze sztuki czy produkty premium wystawione na zamkniętej aukcji szybko znajdą nabywców, a Ty możesz w prosty sposób nie tylko rozwiązać problem magazynowania i pozbyć się zalegającego towaru, ale i przenieść sprzedaż na zupełnie nowy poziom. Twoi najlepsi kontrahenci, którzy zyskają dostęp do specjalnych, np. sezonowych, aukcji dla VIP-ów, poczują się wyróżnieni i docenieni, co zwiększy ich przywiązanie do Twojej marki.

Zamknięte wyprzedaże – poznaj korzyści dla Twojej firmy

Aukcje internetowe dostępne dla wąskiej, wybranej przez Ciebie grupy odbiorców, to doskonały sposób na:

  • uwolnienie przestrzeni magazynowej
  • zlikwidowanie zalegających końcówek kolekcji
  • wyprzedanie zamortyzowanych środków trwałych
  • stworzenie nowego kanału sprzedaży dla wybranej grupy
  • zorganizowanie licytacji na cele charytatywne
  • tworzenie długoterminowych, trwałych relacji z kontrahentami

Wśród korzyści, jakie daje specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży online, na największą uwagę zasługuje generowanie dodatkowego przychodu w firmie przez sprzedaż środków, których nie jesteś w stanie zbyć w inny sposób. Przedmiot licytacji zostaje sprzedany osobie, która zaproponuje najwyższą kwotę, dzięki czemu maksymalizujesz zyski. 

Podsumowanie: Kiedy wykorzystać specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam?

Zamknięte aukcje internetowe są odpowiednie dla Twojej firmy, jeśli:

  • nie wiesz, co zrobić ze zamortyzowanymi środkami trwałymi
  • chcesz wygenerować dodatkowy przychód
  • organizujesz wyprzedaż magazynu
  • musisz uwolnić przestrzeń magazynową
  • prowadzisz zbiórkę charytatywną

Sprawdź, jak działa KupTam: zarejestruj się i dodaj pierwsze produkty, zaproś uczestników i maksymalizuj zyski.

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware.  Wyzwanie  Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.  Tworząc nowy kanał […]

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu […]

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników. 

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]