Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]
Data publikacji: 2023-02-02
Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?
Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki rodzaj przedsiębiorstwa prowadzisz, krótki przewodnik pomoże Ci znaleźć najszybszą oraz skuteczną drogę do pozbycia się niepotrzebnego już sprzętu z zyskiem dla firmy.
- Jak zaplanować i przeprowadzić wyprzedaż zamortyzowanego sprzętu?
- Co daje optymalizacja procesu wyprzedaży?
Sprawdź, jak wykorzystać narzędzie KupTam w swojej firmie i dowiedz się, jak w prostych krokach przeprowadzić skuteczną wyprzedaż wewnętrzną.
Kiedy wyprzedaż wewnątrz firmy ma sens?
Wyprzedaż zamortyzowanych środków trwałych to jeden z najlepszych sposobów na uwolnienie przestrzeni magazynowej i wygenerowanie dodatkowego przychodu.
Wyprzedaż sprzętu pracownikom to rozwiązanie, które:
- eliminuje problem kurczącej się przestrzeni magazynowej
- wyklucza dodatkowe koszty związane z przechowywaniem niepotrzebnych już przedmiotów
- pozwala przekształcić zalegający, niepotrzebny sprzęt na dodatkowy przychód firmy
Wiele przedsiębiorstw korzysta z możliwości sprzedania swoim pracownikom sprzętu w niższej cenie, ale w momencie, kiedy duża liczba różnorodnych środków zostaje zamortyzowana, a Ty nie masz miejsca na ich przechowywanie, potrzebne jest zorganizowane w czasie, skuteczne działanie.
Stwórz swoim pracownikom możliwość odkupienia niepotrzebnych przedmiotów za cenę minimalną lub taką, którą sami zaproponują – jest to możliwe dzięki funkcjom specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam.
Organizacja wyprzedaży wewnątrz firmy
Tworząc wyprzedaż wewnętrzną w firmie, musisz poinformować pracowników o możliwości odkupienia elementów za daną stawkę. Każdy, kto będzie zainteresowany, z pewnością przed zakupem będzie chciał poznać charakterystykę techniczną danego przedmiotu i ocenić jego stan.
W sytuacji, gdy zamierzasz przedstawić propozycję pracownikom, powstają problemy logistyczne. Zdarza się, że wielu z nich nie wie o możliwości odkupienia sprzętu. Ci, którzy pracują w trybie home office, nie mają fizycznej możliwości zgłoszenia chęci zakupu przedmiotów, a ci, do których informacja nie dotarła, często są niezadowoleni z okazji, która przepadła.
Zaplanowanie i organizacja wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych jest zatem wyzwaniem, które może przeciągać się w czasie i być nieskuteczne, a przecież chciałbyś możliwie szybko pozbyć się zalegających, niepotrzebnych już przedmiotów.
Warto zatem poznać specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam i zoptymalizować proces w kilku prostych krokach.
4 kroki skutecznej wyprzedaży wewnętrznej
Narzędzie KupTam to nowoczesne, proste w obsłudze rozwiązanie, które pozwoli Ci w szybki i dokładny sposób stworzyć katalog aukcyjny z opisem i zdjęciem produktów, które chcesz odsprzedać swoim pracownikom. Dzięki temu każdy uczestnik licytacji będzie mógł całkowicie zdalnie zdecydować o chęci nabycia danego przedmiotu i proponować stawkę, którą uważa za odpowiednią. Możesz też wybrać opcję aukcji „kup teraz”, w której podajesz swoją stawkę za dany przedmiot.
W optymalizacji wewnętrznej wyprzedaży pomoże Ci zastosowanie się do krótkiego przewodnika. Dowiesz się z niego, jak wystawić przedmioty na zamkniętej aukcji w atrakcyjny sposób i stworzyć modelową, szybką oraz skuteczną wyprzedaż.
1. Stwórz aukcję KupTam
Wystarczy, że zarejestrujesz się w KupTam, a stworzenie katalogu produktów na Twojej aukcji będzie możliwe od razu.
Zależnie od liczby uczestników i ilości aukcji, możesz wybrać opcję darmową (2 aktywne aukcje i 10 użytkowników), wersję PLUS, odpowiednią dla większych firm lub subskrypcję PRO, przeznaczoną dla firm o większych potrzebach.
Tworząc aukcję, ustalasz czas jej trwania i cenę startową przedmiotu, dodajesz zdjęcia oraz opis i gotowe – aukcja jest przygotowana.
2. Zadbaj o USP – unikalną sprzedażową propozycję
Dzięki wykorzystaniu narzędzia KupTam dajesz pracownikom możliwość uczestnictwa w zamkniętej, specjalnie dla nich przygotowanej aukcji. Mogą oni odkupić zamortyzowane środki trwałe firmy na użytek prywatny w niższej cenie. W ten sposób tworzysz unikalną sprzedażową propozycję, tzw. specjalną okazję.
3. Zaproś uczestników do aukcji
Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam pozwala na tworzenie zamkniętych licytacji. Oznacza to, że wystarczy wysłać zaproszenie do aukcji drogą mailową wszystkim, których chcesz o danej okazji poinformować. Nikt spoza listy nie będzie miał dostępu do Twoich aukcji.
Ta opcja likwiduje wszelkie problemy logistyczne, związane z organizacją wyprzedaży tradycyjnymi metodami. Każdy użytkownik zaproszony do obejrzenia Twojego katalogu na KupTam może w dowolnym czasie trwania aukcji przystąpić do licytacji wybranego przedmiotu i obserwować swoją licytację online.
Nie musisz organizować specjalnych spotkań, wyznaczać dodatkowych zadań dla pracowników, którzy obsługują wyprzedaż w firmie, ani nadzorować przebiegu wyprzedaży.
4. Czekaj na zakończenie zautomatyzowanej licytacji
Funkcja automatycznego wydłużania czasu licytacji pozwala na maksymalizowanie zysków i daje użytkownikom możliwość podbijania cen, jeśli dany przedmiot jest dla nich wyjątkowo atrakcyjny.
Po zakończeniu aukcji wiesz, kto wygrał licytację, przygotowujesz dla niego przedmiot oraz dokument sprzedaży i gotowe. Jeśli nie wszystkie przedmioty znajdą swoich nabywców, nic straconego – możesz powtórzyć wydarzenie w dowolnym momencie.
Dzięki tak przygotowanej i przeprowadzonej wyprzedaży wewnętrznej w prosty, uporządkowany i szybki sposób zamienisz niepotrzebne środki na dodatkowy przychód. Skuteczność użytkowania specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży wewnętrznych jest zdecydowanie wyższa niż w przypadku tradycyjnych metod.
Podsumowanie: Narzędzie KupTam a optymalizacja wyprzedaży
Przygotowanie i przeprowadzenie wyprzedaży w firmie z narzędziem KupTam jest proste i szybkie. Zoptymalizuj wewnątrzfirmowe aukcje dzięki:
- prowadzeniu wyprzedaży w trybie online
- intuicyjnej i szybkiej funkcji tworzenia katalogu produktów
- zaproszeniu danej grupy uczestników wydarzenia
- automatycznej funkcji wydłużania czasu licytacji
KupTam jest narzędziem przyjaznym zarówno dla organizatorów, jak i uczestników wyprzedaży. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznego narzędzia zaoszczędzisz czas, w szybki sposób znajdziesz drogę zbytu zamortyzowanego sprzętu, uwolnisz przestrzeń magazynową i wygenerujesz dodatkowy przychód. Sprawdź, jak to działa i zapomnij o problemach organizacyjnych przy wyprzedaży firmowej.
Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]
REcommerce
2024-04-09
W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]
REcommerce
2024-03-21
Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]
Case study
2024-02-27
Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]
REcommerce
2024-02-22
Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]
REcommerce
2024-02-12
Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]
REcommerce
2024-01-23
W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]
REcommerce
2024-01-04
Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]
REcommerce
2023-10-12
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]
Case studyREcommerce
2023-09-28
Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]
REcommerce
2023-09-14
Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]
Wyprzedaż w firmie
2023-08-28
Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób […]
Funkcjonalność
2023-07-31
Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]
Wyprzedaż w firmie
2023-07-13
Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]
Wyprzedaż w firmie
2023-06-26
Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]
Wyprzedaż w firmie
2023-06-08
Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]
Wyprzedaż w firmie
2023-05-24
Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]
Wyprzedaż w firmie
2023-05-08
Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]
Wyprzedaż w firmie
2023-04-13
Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]
Wyprzedaż w firmie
2023-04-05
Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware. Wyzwanie Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]
Case study
2023-03-27
Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-21
Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-13
Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-09
Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji. Tworząc nowy kanał […]
Wyprzedaż w firmie
2023-03-01
Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu […]
Wyprzedaż w firmie
2023-02-23
Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników.
Case study
2023-02-14
Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]
Funkcjonalność
2023-02-09
Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]
Funkcjonalność
2023-01-23
Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]
Wyprzedaż w firmie
2023-01-13
Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]
Wyprzedaż w firmie
2022-12-08
Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]
Case study
2022-11-23
KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]
Funkcjonalność
2022-11-02