Funkcjonalność

Jak tworzyć oferty specjalne z wykorzystaniem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam?

Oferty specjalne przyciągają uwagę i pozwalają na zwiększenie przychodu w firmie, ale nie każdy sposób na wyjątkową ofertę działa tak samo dobrze. Z KupTam stworzysz nie tylko okazje zakupowe dla swoich klientów, ale i otworzysz zupełnie nowy kanał sprzedaży, dostępny dla wybranych.

Sprawdź, jak działa KupTam i zobacz, co zyskasz, tworząc oferty specjalne dla swoich klientów.

Aukcje na KupTam – oferty specjalne dla Klientów

Sprzedaż hurtowa czy detaliczna bywa frustrująca, szczególnie wtedy, gdy na magazynie zalegają towary, których nie można sprzedać przy dotychczasowych metodach. 

Jednak nie musisz już dłużej martwić się tym problemem – z KupTam znajdziesz prosty sposób, na stworzenie oferty specjalnej, dedykowanej Twoim kontrahentom.

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży umożliwia tworzenie zamkniętych ofert sprzedażowych w trzech modelach do wyboru:

  • Kup Teraz
  • Licytacja angielska
  • Licytacja z postąpieniem

Tworzenie zamkniętej wyprzedaży za pośrednictwem KupTam przebiega w kilku krokach:

Tworzenie oferty specjalnej

Tworzenie oferty jest łatwe dzięki prostemu formularzowi, w którym wprowadzasz niezbędne informacje, takie jak nazwa przedmiotu, ilość sztuk i cena (lub cena minimalna). Następnie możesz dodać zdjęcia przedmiotu i stworzyć opis. Ostatnim krokiem jest opublikowanie oferty, co aktywuje aukcję.

Zaproszenie kontrahentów

Specjalistyczne narzędzie KupTam zostało stworzone specjalnie do organizowania zamkniętych aukcji dla wybranych użytkowników. 

Proces ten jest prosty i automatyczny, wymaga od Ciebie tylko podania adresów e-mail wybranych osób. Następnie, te osoby otrzymają zaproszenie do uczestnictwa w Twojej aukcji, co umożliwi im przeglądanie Twoich ofert specjalnych i branie udziału w licytacjach.

Przebieg i zakończenie oferty

Aukcja typu „Kup Teraz” kończy się, gdy pierwsza zainteresowana osoba zdecyduje się na zakup przedmiotu z Twojej oferty. W takim przypadku ma ona prawo nabyć przedmiot za ustaloną przez Ciebie cenę podczas tworzenia oferty.

Jeśli wybierzesz licytację, prawo do zakupu przedmiotu przysługuje uczestnikowi, który złożył najwyższą ofertę. Aukcja zostaje zakończona, jeśli w określonym czasie nikt nie złożył nowej oferty. 

Licytacja daje Ci dodatkową korzyść, ponieważ umożliwia maksymalizację potencjalnych zysków ze sprzedaży przedmiotu. Tworzysz ofertę, podając minimalną cenę, która Cię satysfakcjonuje, a uczestnicy mogą podbijać ofertę według własnego uznania aż do zakończenia licytacji. Dzięki temu generujesz potencjalnie najwyższe możliwe przychody.

Nowy kanał sprzedaży – oferty specjalne dla kontrahentów

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam pozwoli Ci otworzyć zupełnie nowy kanał sprzedaży, który dla Twoich kontrahentów może być doskonałą okazją do nabycia towarów z ofert specjalnych.

Decydując się na korzystanie z KupTam, masz do wyboru 4 różne pakiety, które mogą spełnić Twoje potrzeby:

Free 

Pakiet Free oferuje zupełnie darmowe korzystanie z KupTam. To doskonały sposób na wypróbowanie funkcjonalności platformy. Z tym pakietem otrzymujesz bezpłatną licencję umożliwiającą prowadzenie dwóch aktywnych aukcji jednocześnie oraz możliwość zaproszenia do 10 zarejestrowanych uczestników.

Plus 

Pakiet Plus zapewnia licencję na prowadzenie aż 100 aktywnych aukcji jednocześnie, przy udziale 100 zarejestrowanych uczestników. Dodatkową korzyścią jest możliwość dodania logo, co ułatwi identyfikację Twojej marki.

Rozszerzona licencja umożliwia organizację cyklicznych lub stałych specjalnych ofert dla wielu kontrahentów. Dzięki większej liczbie aktywnych aukcji jednocześnie bezproblemowo stworzysz rozbudowaną ofertę wyprzedażową.

Pro

Pakiet Pro oferuje licencję umożliwiającą prowadzenie aż 200 aktywnych aukcji jednocześnie, przy udziale aż 250 zarejestrowanych uczestników. Dodatkowo, oprócz możliwości ustawienia własnego logo, otrzymujesz możliwość dostosowania kolorystyki swojej strefy.

Enterprise 

Pakiet Enterprise oferuje licencję bez żadnych ograniczeń, umożliwiając prowadzenie dowolnej liczby aktywnych aukcji oraz zapraszanie nieograniczonej liczby uczestników. Dodatkowo można dokonać integracji narzędzia z innymi zewnętrznymi systemami. Aby uzyskać więcej informacji na temat indywidualnego wdrożenia, prosimy o kontakt z nami.

Oferty specjalne dla złotych klientów – korzyści

Organizowanie zamkniętych wyprzedaży, obejmujących oferty specjalne dedykowane wybranym klientom, to skuteczny sposób na zwolnienie przestrzeni magazynowej i generowanie dodatkowego przychodu dla Twojej firmy. 

Dzięki platformie KupTam możesz stworzyć nowy kanał sprzedaży i oferować wyjątkowe okazje dla swoich kontrahentów, takie jak przedsprzedaż produktów czy wyprzedaże końcówek kolekcji.

Możesz wykorzystać specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam do stworzenia nowego programu lojalnościowego z ofertami specjalnymi dla swoich klientów – w ten sposób wykorzystasz potencjał narzędzia, aby budować długotrwałe relacje z kontrahentami i wpłyniesz pozytywnie na wizerunek swojej marki.

KupTam jest dedykowanym narzędziem do wyprzedaży, które umożliwia udostępnianie specjalnych ofert sprzedażowych w zamkniętym gronie użytkowników. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu możesz osiągnąć większe zyski bez konieczności płacenia prowizji.

Podsumowanie: Jak wykorzystać KupTam do tworzenia ofert specjalnych?

Narzędzie KupTam to nowy kanał sprzedaży, za pośrednictwem którego stworzysz wyjątkowe oferty specjalne dla swoich klientów i przedstawisz je w nowoczesny sposób. 

Za pomocą KupTam możesz łatwo:

  • Tworzyć oferty sprzedażowe
  • Udostępniać aukcje wybranym kontrahentom
  • Przeprowadzać licytacje
  • Generować dodatkowy przychód

Dzięki tworzeniu ofert specjalnych za pośrednictwem specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam rozwiniesz swoją markę, oraz:

  • Zdobędziesz nowy kanał sprzedaży
  • Zbudujesz długotrwałe, wartościowe relacje z kontrahentami
  • Wzmocnisz swoją pozycję na rynku

Wypróbuj nowy kanał sprzedaży, który przyniesie dodatkowy przychód poprzez tworzenie oferty specjalnej dla Twoich klientów.

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Case Study: wewnętrzna wyprzedaż sprzętu elektronicznego w banku Santander

Informacje o firmie Santander Bank Polska SA – bank uniwersalny z siedzibą w Warszawie. Trzeci […]

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

B2B recommerce – jak firmy mogą wykorzystać ten model dla zwiększenia przychodów i wspierania zrównoważonego rozwoju?

Biznes coraz częściej szuka nowych sposobów zarówno na zwiększenie swoich przychodów, jak i na wspieranie […]

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

Co zrobić z używanym sprzętem biurowym w firmie?  

W obliczu ciągłych innowacji w branży IT oraz coraz krótszego okresu użytkowania elektronicznych urządzeń ilość […]

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Case study – wdrożenie procesu REcommerce w firmie technologicznej

Informacje o firmie Lingaro sp. z o.o. – polskie przedsiębiorstwo świadczące usługi IT. Powstało 22 […]

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Przyszłość odnowionych technologii: Jak kształtować środowiskową odpowiedzialność

Odnowione technologie stają się coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa, które dąży do zrównoważonego rozwoju […]

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Rozwiązania dla nadwyżek magazynowych z perspektywy społecznej odpowiedzialności

Zalegające w magazynie towary, zwłaszcza końcówki kolekcji czy produkty, które nie zdobyły popularności, często stwarzają […]

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Zrównoważony rozwój poprzez recommerce: korzyści dla firm i środowiska

Recommerce, czyli sprzedaż, zakup i renowacja używanych produktów – stanowi narzędzie wspierające zrównoważony rozwój. Kolejny […]

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

Jak wspierać CSR dzięki recommerce? 

W obliczu globalnych wyzwań związanych ze zmianami klimatycznymi i utratą zasobów naturalnych przedsiębiorstwa zwracają się […]

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Recommerce jako strategia zarządzania nadwyżkami magazynowymi: Optymalizacja zasobów i zrównoważony rozwój.

Skomplikowane łańcuchy dostaw i zmienne trendy rynkowe stawiają przed przedsiębiorstwami liczne trudności, dlatego efektywne zarządzanie […]

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

Ekonomiczne i ekologiczne korzyści z recommerce: przypadek firmy technologicznej

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesowym pojawiła się koncepcja, która zyskuje na coraz większym znaczeniu — […]

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce — na czym polega i jakie korzyści przynosi?

Recommerce ma wiele korzyści, w tym ochronę środowiska, oszczędności, zwiększenie reputacji firm i dostępność produktów. […]

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Gdzie sprzedać nadwyżki magazynowe – skuteczna wyprzedaż na KupTam

Nadwyżki magazynowe mogą dotyczyć niemal każdego biznesu, który zajmuje się obrotem towarów. Problem stocków magazynowych […]

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Jak wykorzystać KupTam do stworzenia nowego kanału sprzedaży?

Większa sprzedaż to marzenie każdego handlowca, ale nie zawsze tworzenie nowych kanałów sprzedaży jest opłacalne. […]

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Jak specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży wewnętrznej pomaga zminimalizować koszty magazynowania?

Koszty magazynowania to zmora każdego przedsiębiorcy, zarówno w branżach związanych ze sprzedażą produktów, jak i […]

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie narzędzia do wyprzedaży wewnętrznej w firmie?

Wyprzedaż wewnętrzna w firmie to częsta praktyka, jednak nie zawsze przebiega w skuteczny i szybki […]

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Jak wyprzedaże online mogą pomóc w utrzymaniu lojalności pracowników lub klientów?

Wyprzedaże online przyciągają uwagę, jednak aby zyskać lojalnego klienta, trzeba przekonać go czymś więcej, niż […]

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Jakie korzyści przynosi narzędzie do wyprzedaży online dla pracowników i klientów?

Zakupy w internecie to obecnie codzienność, a możliwość korzystania z wyjątkowych ofert sprzedażowych oraz licytacji […]

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Jak wykorzystać zamknięte wyprzedaże online do sprzedaży produktów o ograniczonym czasie przydatności?

Produkty posiadające ograniczony termin przydatności do spożycia stanowią czasami wyzwanie dla sprzedawców, którzy muszą zagwarantować […]

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Jak szybko sprzedać produkty sezonowe?

Sprzedaż produktów sezonowych wymaga odpowiedniego opracowania działań oraz planu na zaangażowanie klientów, aby w wybranym […]

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Case study. Zmiana lokalizacji firmy. Jak pozbyć się niepotrzebnych mebli?

Informacje o firmie Międzynarodowa firma technologiczna: usługi IT, hardware.  Wyzwanie  Zmiana lokalizacji biura spowodowała pojawienie […]

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Zalegające w magazynie towary i końcówki kolekcji, które nie cieszą się szczególnym zainteresowaniem, mogą być […]

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Co zrobić ze starymi komputerami i laptopami w firmie?

Starzejący się sprzęt elektroniczny w firmie może okazać się problemem – niespełniające dłużej wymagań komputery […]

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Jakie są najczęstsze błędy przy wyprzedaży wewnętrznej i jak ich uniknąć?

Wyprzedaż wewnętrzna to doskonała okazja dla firm na pozbycie się produktów, których nie można sprzedać […]

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Jak wykorzystać KupTam do przygotowania specjalnej oferty dla klientów?

Tworzenie specjalnych ofert dla klientów jest sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.  Tworząc nowy kanał […]

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Jak zrobić wyprzedaż magazynu dla kontrahentów?

Wyprzedaż magazynu dla kontrahentów to świetna okazja do pozbycia się zbędnych zapasów i zwiększenia przepływu […]

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Case study. Zwiększenie przychodu o 108 000 zł.

Przygotowaliśmy dedykowane wdrożenie systemu aukcyjnego KupTam, dzięki któremu klient był w stanie przeprowadzić 100 aukcji zamortyzowanych laptopów na rzecz pracowników. 

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Jakie są typy aukcji i czym się różnią?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży KupTam umożliwia tworzenie ofert w trzech dostępnych typach aukcji: kup teraz, […]

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Jak zoptymalizować proces wyprzedaży wewnątrz firmy?

Proces wyprzedaży zamortyzowanych środków trwałych wewnątrz firmy może wydawać się skomplikowany. Niezależnie od tego, jaki […]

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Jakie kryteria należy wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia do wyprzedaży wewnątrz firmy? 

Wyprzedaż wewnątrz firmy polega na sprzedaży produktów lub usług pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym za […]

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży – czy jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Specjalistyczne narzędzie do tworzenia wyprzedaży może okazać się pomocnym i przynoszącym dodatkowy przychód rozwiązaniem dla […]

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Jak sprzedać środek trwały z firmy?

Majątek firmowy, zarówno towary, jak i sprzęty w firmie mogą z czasem stać się przestarzałe […]

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Wyprzedaż 2% całkowitego stanu magazynowego rocznie. Case-study

Informacje o firmie Firma FEMAX korzysta ze specjalistycznego narzędzia do wyprzedaży KupTam. FEMAX to hurtownia […]

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

Co to jest specjalistyczne narzędzie do wyprzedaży? 

KupTam jest specjalistycznym narzędziem prowadzenia wyprzedaży online, które umożliwia przeprowadzenie procesu aukcyjnego w Internecie. KupTam […]